سورس نرم افزار حسابداری فوق پیشرفته به زبان سی شارپ

سورس نرم افزار حسابداری فوق پیشرفته به زبان سی شارپ

مژده !!!!!!!!!!!!

در این پست برای شما برنامه نویسان و همراهان سورس یار، سورس کدی بسیار پیشرفته، اصولی و کاربردی با عنوان سورس نرم افزار حسابداری فوق پیشرفته به زبان سی شارپ را آماده کرده ایم. به جرات میتوان گفت هیچ نمونه داخلی یا خارجی در سطح این پروژه ( سورس کد نرم افزار حسابداری شرکتی، تولیدی، بازرگانی و فروشگاهی با کاربری آسان، قدرتمند و قابل انعطاف) را نمیتوان پیدا کرد که به صورت کامل و اوپن سورس با چنین امکانات و با چنین قیمت بسیار پایین به فروش گذاشته شده باشد. با اطمینان میتوان گفت این سورس کد، بسیار پیشرفته تر از بسیاری از نرم افزار های حسابداری موجود در بازار کشور است. حال اینکه هیچ کدام از این نرم افزار ها به هیچ وجه سورس کد را به هیچ قیمتی به فروش نمی گذارند.

با اندکی تبلیغات و فروش تجاری نسخه های نصبی چنین نرم افزاری در کوتاه مدت میتوان سودی بسیاری به دست آورد. هدف ما کمک به برنامه نویسان و علاقه مندان به زبان برنامه نویسی سی شارپ می باشد

نکته : برنامه نویس این پروژه یکی از کاربران سورس یار می باشد و تیم برنامه نویسی سورس یار دخالتی در تهیه این پروژه نداشته است و تنها دلیل انتشار این پست در سورس یار درخواست خود برنامه نویس می باشد.

در صورت خرید مستقیما با خود برنامه نویس پروژه ارتباط داده خواهید شد تا کارهای ارائه و راه اندازی پروژه روی سیستم مشتری توسط مالک سورس انجام شود. مجموعه سورس یار با هدف کمک به برنامه نویسان فقط به عنوان واسط در این پروژه فعالیت میکند و هیچ گونه دخل تصرفی در این پروژه ندارد و مبالغ پرداختی نیز به خود برنامه نویس حواله خواهد شد.

زبان برنامه نویسی : سی شارپ

بانک اطلاعاتی : اسکیوال

 

امکانات عمومی نرم افزار

  • امکان معرفی تعداد نامحدود کاربر
  • امکان کنترل دسترسی کاربران به ریز همه قسمت های نرم افزار
  • امکان نصب روی همه ویندوزها، هم ۳۲ بیتی و هم ۶۴ بیتی
  • امکان شبکه کردن نرم افزار (استفاده همزمان چند کاربر از نرم افزار)
  • نصب خودکار نرم افزار
  • رابط کاربری آسان و جذاب
  • تهیه نسخه پشتیبان از نرم افزار و بازیابی پایگاه داده
  • امکان تغییر آرم شرکت به گونه ای که آرم استفاده شده در همه گزارشات تغییر پیدا کند
  • گزارشات قابل انعطاف با امکان تغییر ستونهای مورد نمایش و امکان تعریف گروه بندی دلخواه

امکانات قسمت حسابداری و خزانه داری

  • سطح بندی حسابها بر اساس گروه حساب، حساب کل، حساب معین و حساب تفصیل
  • کنترل مدیریت اسناد با امکان قرار دادن سند در چهار وضعیت پیش نویس، موقت، تایید شده و قطعی شده
  • گزارشات قابل انعطاف با امکان تغییر ستونهای مورد نمایش و امکان تعریف گروهبندی دلخواه
  • امکان مشاهده درختي حسابها، جستجو، ایجاد، حذف و ویرایش حسابها، مشاهده گردش و مانده آنها
  • طبقه‌بندي اسناد به وسيله تعريف نوع سند، همچون: سند افتتاحيه، اختتاميه، اصلاحي و
  • اختصاص دو شماره به سند به نامهاي شماره سند و کد سند، (شماره سند جهت مرتب سازي اسناد براساس تاريخ و کد سند جهت بايگاني اسناد)
  • مرتب سازي اسناد برحسب تاريخ و اختصاص شماره سند جديد
  • موقت سازي، تأييد و دائمي کردن اسناد بصورت گروهي
  • ثبت و نگهداري شرح هاي پيش فرض برای شرح سند و اختصاص اختصار به شرح ها
  • سيستم کامل مديريت چکهاي دريافتني و پرداختني، هشدار سررسيد چکها
  • مديريت گردش چکهاي دريافتني در حالتهاي اسناد دريافتني، درجريان وصول، وصول شده، مفقود شده و برگشت خورده
  • مديريت گردش چکهاي پرداختني در حالتهاي اسناد پرداختنی، پرداخت شده، مفقود شده و برگشت خورده
  • ثبت دریافتها و پرداختهای نقدی و فیش/ حواله انتقال وجه بین بانکها و صندوق
  • ثبت و كنترل اطلاعات مربوط به پروژه ها و انواع ارزها
  • امكان ادغام اسناد مختلف با توجه به نياز كاربر (امكان حذف يا كپي اسناد ادغام شده)
  • ثبت تعطيلات رسمي هر دوره براي كنترل كردن تاريخ اسناد
  • تعیین لیست حسابهاي سود و زیانی(درآمد و هزینه) جهت گزارشگیری در نرم افزار حسابداری
  • امکان فعال بودن دوره های مالي متوالي بدون محدودیت (می توان در این دوره ها سند زد)
  • افتتاح يا اختتام دوره مالي بصورت دستي يا بصورت اتوماتيک در نرم افزار حسابداری
  • ايجاد اتوماتيك شرح اسناد و آرتيكلها در حالت ثبت اسناد بصورت اتوماتيك (سندهاي مربوط به فاكتورها، دريافت، پرداخت و …)
  • رأس گيري چك
  • صدور رسید دریافت و پرداخت
  • ثبت عملیات مالی اتوماتیک مثل دریافت، پرداخت، انتقال وجه از صندوق به بانک، انتقال وجه از بانک به بانک،انتقال وجه بین صندوقها ، هزینه ها، کارمزد حساب بانکی و ثبت درآمدها
  • مدیریت چکهای دریافتنی (اسناد دریافتنی، درجریان وصول، وصول شده، برگشت خورده، مفقود شده و خرج شده) و استرداد در تمام حالات
  • مدیریت چکهای پرداختنی (اسناد پرداختنی، پرداخت شده، برگشت خورده، مفقود شده) و استرداد در تمام حالات
  • کنترل و هشدار چکهای دریافتنی و پرداختنی که سررسید آنها فرارسیده ولی وصول نشده اند
  • مرور حسابها

امکانات قسمت خرید و فروش

  • امکان دو سطح گروه کالا به تعداد نامحدود گروه کالا و یک سطح گروه خدمات به تعداد نامحدود گروه خدمات
  • امکان تعریف تعداد نامحدود کالا و خدمات با تنظیمات متفاوت جهت تعریف کالاها
  • امكان استفاده از باركد خوان
  • امکان تعریف تعداد نامحدود انبار
  • امکان تعریف تعداد نامحدود مشتری، بازاریاب، صندوق، تنخواه گردان، کارتخوان، مرکز هزینه، و مرکز درآمد
  • تعیین موجودی اول دوره انبار بصورت تعدادی و ریالی بعلاوه امکانات ویژه انبارگردانی و ثبت سریع آن
  • صدور فاکتورهای خرید، فروش، برگشت از خرید، برگشت از فروش، پیش فاکتور فروش، پیش فاکتور خرید
  • صدور فاکتورهای اضافات و کسورات انبار، ضایعات، انتقال، مصرف، تبدیل کالا
  • چاپ فاکتورها در ۱۵ نوع فرمت چاپی آماده در کاغهای A4, A5, و فیش پرینتهای ۶ و ۸ سانتی
  • امکان دریافت و پرداخت فاکتور با روشهای مختلف نقد، چک، حواله، خرح چک، قسط بندی و نسیه به صورت همزمان
  • امکان نمايش کالا و خدمات با هم يا به صورت جداگانه در چاپ فاکتور فروش
  • تنظیمات چاپ فاکتور
  • تنظمیات فوق العاده فاکتورها برای هر نوع فاکتور جداگانه
  • فاکتور دریافت و پرداخت کالاهای امانی و عودت آنها
  • عیین چاپگر پیش فرض اتوماتیک برای گزارشات حسابداری و خرید و فروش
  • مرتب سازی شماره فاکتورها و راس گیری فاکتور
  • مكان طراحي و چاپ باركد
  • امکان کپی اقلام یک یا چند فاکتور در فاکتور دیگر
  • امکان ذخیره موقت فاکتور
  • کنترل مشتریان بدهکار و بستانکار در نرم افزار خرید و فروش
  • تنظیم پیش فرض صندوق، انبارو کارتخوان برای کاربران
  • تعريف مشخصات انباري کالا بر اساس حداقل موجودي، حداکثر موجودي، نقطه تجديد سفارش، مقدار با صرفه سفارش، مشخصات ریالی هر کالا، نرخ میانگین،آخرین خرید، کمترین خرید و بیشترین خرید
  • کنترل فاکتورهاي تسويه نشده و تسویه آنها
  • امکان فوق العاده نرم افزار خرید و فروش ; مشاهده و تغيير گروهي قيمت کالا و خدمات بصورت درصدی یا مبلغی
  • قابلیت طراحی و چاپ اتیکت (برچسب) کالا
  • تعیین حد اعتبار بدهي مشتریان
  • امکان نمایش و انتخاب قیمتهای فروش کالا در هنگام صدور فاکتور
  • صدور حواله خروج کالا از انبار و ارسال کالا به مقصد و رسید ورود کالا به انبار
  • تعیین ۱۰ تیپ قیمت فروش برای هر کالا بر مبنای نیاز کاربر
  • امکان قسط بندی روی تمام یا بخشی از مبلغ فاکتور بر مبناي ماه، هفته و روز و تعيين جريمه ديركرد بازپرداخت اقساط به صورت درصدي و مبلغي
  • امکان ایجاد منوی درج کالا در فاکتورها به عنوان یک کلید میانبر و سریع
  • صدور بارنامه براي حامل کالا هنگام ثبت فاکتور یا پس از ثبت هنگام ارسال
  • فروش فوری (نقدی) و صدور سند برای همه فاکتورهای یک روز، یک ساعت و برای هر فاکتور
  • امکان ثبت شماره سریال برای کالا بصورت متوالی یا پراکنده در هنگام صدور فاکتور
  • امکان محاسبه سود ويژه هر فاکتور به تفکيک کالا
  • قابلیت ثبت مبلغ فاکتور خرید و فروش به حساب دیگری غیر از حساب خریدار و فروشنده
  • قابلیت چاپ پاکت نامه با امکان طراحی آن
  • ثبت بازاریاب و تعیین پورسانت بازاریاب در فاکتور
  • تنظيم مهلت پيش فرض تسويه فاکتور براي گروهها و مشتريان و کنترل آنها هنگام صدور فاکتور
  • تنظیمات حسابهای خاص فروش
  • صدور فاکتور تولید و امکان تولید در دو حالت ترکیب کالاها و تجزیه کالا بر اساس فرمول تولید یا بدون استفاده از فرمول تولید
  • امکان برداشتن دسترسی کاربران به قیمت خرید در هنگام فروش
  • امکان ثبت هزینه های جانبی روی فاکتورها مانند هزینه حمل یا عوارض و تسهیم آن بین حسابها
  • تعیین قیمت فروش کالا برای واحد های مختلف (فی فرعی)
  • جستجوی هر کالای ثبت شده در کلیه فاکتورهای سیستم با نام، کد ، بارکد یا ایران کد کالا جهت تسریع در کار
  • قابلیت تعریف کمپین تخفیفات و جوائز(بر اساس قیمت فروش و یا تعداد)
  • امکان دریافت گروهی اقساط و بدهی نقدی و دسترسی به لیست آنها
  • تعیین اضافات و کسورات (مانند تخفیف ،مالیات و..)در سطح کل فاکتور و یا در سطح کالا
  • قابليت چاپ چک با امکانات ویژه جهت تنظیم چاپ چک در قالبهای مختلف
  • کنترل موجودی کالا و هشدار کالاهایی که موجودی آنها منفی یا از حداقل موجودی تعریف شده برای آنها کمتر شده است
  • محاسبه مجدد بهاي تمام شده کالاها در هنگام ثبت فاکتورها به صورت نامنظم و یا حذف فاکتورها

گزارشات

  • گزارش فاکتورها و کالاها
  • گزارش فروش فوری
  • گزارش کاردکس تعدادی و ریالی کالا
  • گزارش موجودی نقدی
  • گزارش کارت حساب و صورتحساب مشتری
  • گزارش موجودی انبار و کالا به تفکیک واحدهای کالا
  • گزارش گردش موجودی کالاهای انبار، موجودی انبار به صورت تعدادی و ریالی
  • گزارش مانده مشتريان و امکان تهيه آن بر مبناي نوع مشتري( خريدار، فروشنده) و تعيين وضعيت مانده حسابهاي آنها
  • گزارش صورتحساب کالایی مشتری
  • گزارش مانده مشتريان و امکان تهيه آن بر مبناي نوع مشتري (خريدار، فروشنده يا واسط) و تعيين وضعيت مانده حسابهاي آنها
  • گزارشات سابقه کالا و مشتري و امکان جستجو بر مبناي مشتري، کالا و مدت زمان تعريف شده
  • گزارش وضعیت مالی مشتریان
  • گزارش گردش موجودي کالاهاي انبار، موجودي انبار به صورت تعدادي
  • گزارش کاردکس کالا بصورت تعدادی و گزارش لیست کالا
  • گزارش موجودي انبار و امکان جداسازي کالاهاي با موجودي منفي از سايرکالاها
  • امکان مشاهده فاکتورها و اسناد در همه گزارشات
  • گزارش لیست کالاهای امانی دیگران نزد ما و کالاهای امانی ما نزد دیگران
  • گزارشات آماري بر مبناي کالا، خدمات، گروه کالا، گروه مشتري، ماههاي سال و روزهاي هفته
  • گزارش انفرادی و خلاصه چکهای دریافتنی و پرداختنی
  • گزارش عملکرد روزانه
  • گزارش خلاصه عملکرد خدمات
  • گزارش لیست قسط بندیها وامکان دسترسی به نوع وضعیت مانده( تسویه شده یا نشده)
  • گزارش لیست اقساط و خلاصه وضعیت اقساط
  • گزارش و چاپ دفترچه اقساط
  • گزارش گردش شماره سريال کالاها و شماره سریال کالاهای موجود در انبار
  • گزارش خلاصه سود کالاهاي فروش رفته و سود آتی حاصل از فروش کالا
  • گزارش خلاصه مانده اقساط و بدهی نقدی مشتریان
  • انواع گزارشهای تراز بصورت ۲، ۴، ۶ و ۸ ستوني در سطح گروه، کل و معين و تفصیل
  • گزارش ترازنامه با فيلتر کردن محدوده مورد نياز
  • تراز T
  • گزارش دفاتر تفصيل بصورت ريز و تجمعي (روزانه)، دفتر ريز روزنامه در سطح تفصيل بصورت روزانه و ماهانه در فرمتهای گوناگون
  • دفاترکل ، معين وتفصیل بصورت ريز و تجمعي (روزانه)، دفتر صندوق، دفترروزنامه در سطح کل و معين بصورت روزانه و ماهانه
  • گزارش صورت سود و زيان
  • گزارش سند بصورت ريز با فيلتر هاي متنوع
  • گزارش چکهای دريافتني و پرداختني با انواع فیلترها
  • چاپ اسناد و ریز اسناد همراه با طراحی
  • گزارش روکش اسناد
  • گزارش مانده حسابها (مانده حسابهاي تفصيل در معين هاي مختلف)
  • گزارش عمليات تفصيل (گردش حسابهاي تفصيلي در معين هاي مختلف)

امکان طراحی و تغییر در طراحی پیش فرض فرمت چاپی فاکتورها و گزارشات

در نرم افزار برای هر کدام از فاکتورها بیش از ۲۵ نوع فرمت چاپی مختلف از جمله انواع فرمتهای چاپی مربوط به دارایی وجود دارد. امکان تغییرات دلخواه توی این طراحی ها به دلخواه کاربر وجود دارد. همچنین برای سایر قسمت های نرم افزار از جمله گزارشات و سایر عملیات کنترلی و مالی نیز امکان تغییر در طراحی پیش فرضی که سیستم برای گزارشات استفاده می نماید وجود دارد

براوزرهای قدرمند

نرم افزار دارای براوزرهای قوی می باشد که امکان جستجوی سریع اطلاعات در همه فرم ها و همچنین ثبت، تغییر و حذف داده ها مانند اطلاعات مشتریان، کالا و غیره را در هنگام صدور عملیات مانند فاکتور و سند را مهیا می نماید

گزارشات متنوع

نرم افزار دارای بیش از ۸۰ نوع گزارش متنوع بوده و هر گزارش را می توان بر اساس داده های مورد نیاز فیلتر و جستجو نمود. همچنین برای هر گزارش کاربر می تواند انتخاب کند که چه ستونهایی نمایش داده شوند و اندازه هر ستون چقدر باشد. همچنین امکان درج لوگوی کاربر و سایر توضیحات و یا متن های تبلیغاتی کاربر در گزارشات وجود دارد

امکان خروجی اطلاعات به اکسل و همچنین انتقال لیست کالاها و فاکتورها از یک نسخه از نرم افزار به نسخه دیگر با استفاده از انتقال به اکسل

امکان انتقال اطلاعات به اکسل در همه گزارشات، مشاهدات و عملیات کنترلی در نرم افزار تعبیه شده است. همچنین امکان انتقال فاکتورها به اکسل و نیز امکان انتقال فاکتورها از اکسل وجود دارد. این امکان در مواردی که انتقال فاکتورهای بین سیستم های مختلف مورد نیاز است بسیار مفید است

پشتیبانی، آموزش و راه اندازی رایگان

 

توجه: این سورس کد فقط برای استفاده از کدها و روش های مورد استفاده در آن در جهت کمک به برنامه نویسان برای فروش گذاشته شده است. بنابراین هیچ گونه حق مالکیتی به خریدار سورس کد داده نمی شود. خریدار به هیچ عنوان حق فروش سورس کد در بستر اینترنت و هیچ بستر دیگری را ندارد


 

در صورت خرابی لینک با ۰۹۱۰۴۳۶۶۸۹۹ تماس بگیرید.

پشتیبانی با استفاده از نرم افزار AnyDesk

راهنمایی آنلاین در تلگرام با شماره ۰۹۱۰۴۳۶۶۸۹۹

آموزش و رفع ابهامات و اشکالات توسط برنامه نویس

برنامه نویس :

درباره این محصول نظر دهید !