سورس کد نرم‌افزار تحت وب حقوق و دستمزد با ASP.NET MVC

نرم‌افزار تحت وب حقوق و دستمزد که با استفاده از تکنولوژی ASP.NET MVC و AJAX توسعه یافته است، یک سیستم مدیریت حقوق و دستمزد پیشرفته و کارآمد است که به سازمان‌ها کمک می‌کند تا فرآیندهای مرتبط با پرداخت حقوق، مزایا، و درخواست‌های کارکنان را به سادگی و به صورت آنلاین مدیریت کنند. این نرم‌افزار به دلیل بهره‌گیری از تکنولوژی‌های مدرن برای ساختاردهی و سازمان‌دهی بهتر کد و AJAX برای بهبود تجربه کاربری، دارای سرعت و عملکرد بالایی است.

دانلود ویدیو معرفی سورس کد سیستم پرداخت حقوق و دستمزد آنلاین با ASP.NET MVC

ویژگی‌های کلیدی نرم‌افزار:

 

افزودن نامحدود کارگاه و کارفرما:

در این نرم افزار می توانید به تعداد نامحدود کارگاه اضافه کنید.  برای هر کارگاه چندین کارفرما تعریف کنید. در شرکت های بزرگ یک کارگاه شامل چند کارفرما بوده که هر کدام پرسنل خودشان را دارند. همچنین از این نرم افزار می توان برای شرکت هایی که حقوق نیروهای شرکتی ادارات را پرداخت می کند استفده کرد.

 

محاسبه خودکار حقوق و مزایا:

این نرم‌افزارها با توجه به اطلاعاتی که از جمله ساعات کاری، مرخصی‌ها، اضافه‌کاری‌ها، و کسرهای احتمالی دریافت می‌کنند، حقوق و مزایای کارکنان را به‌صورت دقیق و خودکار محاسبه می‌کنند.

 

کپی از حقوق ماه قبلی :

معمولا آیتم های حقوق کارکنان نسبت به ماه قبل تغییر زیادی نمی کند. در این نرم افزار به صورت پیش فرض برای پرداخت حقوق ماه جاری برای تسریع در عملیات یک کپی از حقوق قبل کارکنان برای شما نشان داده می شود و شما فقط آیتم های حقوقی کارکنانی که نیاز به تغییر دارند را انجام می دهید.

 

تولید فایل واریز گروهی حقوق:

بعدا از تایید نهایی حقوق کاربران گزینه دریافت فایل واریز گروهی حقوق فعال می شود که می توانید با دریافت و دانلود آن حقوق کارکنان را از طریق اینترنت بانک به صورت گروهی پرداخت کنید.

 

افزودن پرسنل جدید به لیست حقوق

ممکن است در ماههای بعدی پرسنل جدیدی را شرکت استخدام کند به محض افزودن پرسنل جدید به نرم افزار گزینه افزودن پرسنل جدید به لیست حقوق فعال می شود .و شما می توانید پرسنل مورد نظر به به لیت حقوق اضافه کنید.

حذف پرسنل جدید از لیست حقوق

این امکان وجود دارد در ماههای بعدی پرسنلی از شرکت جدا شود شرکت استخدام کنددر این صورت شما می توانید پرسنل مورد نظر را از لیست حقوق حذف نمایید.

 

مالیات بر حقوق:

مالیات بر حقوق هزینه‌ای است که دولت از درآمد کسانی که حقوق بگیر هستند، دریافت می‌کند. این نوع مالیات از نوع مستقیم بوده و شامل همه کسانی می‌شود که مبلغی را ماهانه دریافت می‌کنند. این هزینه هرساله طبق قانون بودجه تعیین شده و مقدار آن تغییر می‌کند. مالیات بر حقوق به صورت پله‌ای اخذ می‌گردد و افراد برمبنای سقف درآمدی که هر ماه دارند، می‌بایست مقداری از آن را محاسبه و پرداخت نمایند.

  • افزودن پله های مالیات به تفکیک هر سال
  • مشخص کردن نرخ‌های مالیات حقوق هر پله
  • جدول مالیات حقوق سال

گزارش‌دهی دقیق و به‌روز:

ارائه گزارش‌های جامع و دقیق از وضعیت پرداخت‌ها، هزینه‌ها، و مالیات‌ها از جمله دیگر امکانات این نرم‌افزارهاست که می‌تواند برای مدیریت بهتر منابع مالی و انسانی سازمان‌ها بسیار مفید باشد.

 

دسترسی آسان و ایمن:

از آنجا که این نرم‌افزارها تحت وب هستند، کاربران می‌توانند از هر کجا و در هر زمان به آن‌ها دسترسی داشته باشند. همچنین، تدابیر امنیتی قوی مانند رمزنگاری داده‌ها و کنترل دسترسی به اطلاعات برای حفاظت از اطلاعات حساس کارکنان در نظر گرفته می‌شود.

 

مساعده:

در شرکت ها این امکان وجود دارد که پرسنل نیاز به مساعده قبل از موعد پرداخت حقوق داشته باشند می توان از قسمت مساعده پرسنل مورد نظر را انتخاب کرد و مبلغ مشخص را به پرداخت کرد. موقع پرداخت حقوق ماه بعد این مبلغ در لیست حقوق نشان داده می شود و در صورت تایید از لیست حقوق کسر می گردد. در این قسمت هم امکان دریافت فایل واریز گروهی وجود دارد.

  • افزودن مساعده
  • ویرایش مساعده
  • لیست مساعده به تفکیک پرسنل
  • دریافت فایل واریز گروهی

پرداخت عیدی، پاداش، سنوات پرسنل

در این نرم افزار همانند عملیات حقوقی امکان پرداخت عیدی، پاداش، سنوات پرسنل وجود دارد. که بعد از تایید نهایی امکان دریافت فایل واریز گروهی وجود دارد.

ثبت تسهیلات برای پرسنل

شرکت می تواند در این نرم افزار برای پرسنل وام ثبت کند و بعد از پرداخت وام، اقساط آن را از حقوق کسر کند. لیست اقساط کسر شده در قسمت تسهیلات پرسنل قابل مشاهده است.

  • افزودن تسهیلات
  • لیست تسهیلات
  • اقساط پرداخت شده به تفکیک تسهیلات
  • ویرایش، رد یا تایید تسهیلات درخواستی پرسنل

 

پنل کاربری کارکنان:

کارکنان می‌توانند از طریق پنل کاربری خود، پیام و درخواست‌های مختلفی مانند مرخصی، وام و  تغییر اطلاعات شخصی، یا سایر درخواست‌ها را به شرکت ارسال کنند. این درخواست‌ها به صورت آنی به بخش مربوطه ارسال شده و مدیران می‌توانند به سرعت به آن‌ها رسیدگی کنند.

           – ارسال پیام به شرکت

در این نرم‌افزار، کارکنان می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود مستقیمت پیام خود را به شرکت ارسال کنند و مدیر یا دیگر کاربران به پیام کارکنان پاسخ دهند.

          – چاپ فیش حقوق ماه جاری و ماههای گذشته

در این نرم‌افزار، کارکنان می‌توانند با ورود به پنل کاربری خود، فیش حقوقی ماهانه‌شان را به راحتی مشاهده کنند. این پنل امکان دسترسی به اطلاعات مالی و حقوقی را به صورت لحظه‌ای و بدون نیاز به رفرش صفحه فراهم می‌کند، که این امر باعث بهبود تجربه کاربری و کاهش زمان انتظار می‌شود.

          – درخواست وام:

یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار امکان ارسال درخواست وام توسط کارکنان است. پس از ارسال درخواست، مدیران می‌توانند آن را بررسی کرده و نتیجه را از طریق همان پنل به اطلاع کارکنان برسانند.

         – درخواست مرخصی:

یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم‌افزار امکان ارسال درخواست مرخصی توسط کارکنان است. پس از ارسال درخواست، مدیران می‌توانند آن را بررسی کرده و نتیجه را از طریق همان پنل به اطلاع کارکنان برسانند.

مدیریت کاربران و سطوح دسترسی:

ادمین سیستم می‌تواند به راحتی چندین کاربر با سطوح دسترسی مختلف ایجاد کند. این قابلیت به سازمان‌ها اجازه می‌دهد که دسترسی‌های کاربران را بر اساس نقش‌ها و وظایف‌شان تعیین کنند و اطمینان حاصل کنند که هر کاربر تنها به اطلاعات و امکانات مرتبط با نقش خود دسترسی دارد.

 

رمز تأیید برای عملیات حساس:

برای امنیت بیشتر، امکان تعریف رمز تأیید برای برخی عملیات حساس حقوق و دستمزد فراهم شده است. این ویژگی از هرگونه تغییر ناخواسته یا اشتباه در اطلاعات مالی جلوگیری می‌کند و امنیت اطلاعات را تضمین می‌کند. مثلا مدیر می تواند برای عمیات تایید نهایی حقوق رمز تعریف کند تا با وارد کردن آن بتوان اجرا کرد. در این نرم افزار برای تایید نهایی حقوق، حذف حقوق و ریست کلمه عبور باید از رمز تعریف شده استفاده کرد وگرنه به کاربر اجازه انجام عملیات را نمی دهد.

  • رمز تایید برای تایید نهایی لیست حقوق
  • رمز تایید حذف لیست حقوق
  • رمز تایید تغییر وضعیت حقوق به موقت

سرعت و کارایی بالا با استفاده از AJAX

به دلیل استفاده از AJAX، هیچ‌گونه رفرشی در صفحات نرم‌افزار رخ نمی‌دهد. تمامی عملیات و درخواست‌ها به صورت ناهمگام (Asynchronous) انجام می‌شود که باعث بهبود عملکرد سیستم و تجربه کاربری می‌شود. این امر همچنین باعث کاهش مصرف پهنای باند و افزایش سرعت لود صفحات می‌شود.

 

مزایای نرم‌افزار:

سرعت و عملکرد بالا:

استفاده از تکنولوژی‌های روز مانند ASP.NET MVC و AJAX موجب شده است که نرم‌افزار با سرعت بالا و کارایی بهتری عمل کند.

تجربه کاربری بهینه:

رابط کاربری آسان و بدون نیاز به رفرش صفحه، تجربه کاربری بهتری را برای کارکنان و مدیران فراهم می‌کند.

امنیت بالا:

با استفاده از سطوح دسترسی مختلف و رمز تأیید برای عملیات حساس، امنیت اطلاعات سازمان به شکل قابل توجهی افزایش می‌یابد.

قابلیت گسترش و سفارشی‌سازی:

این نرم‌افزار به گونه‌ای طراحی شده است که قابلیت افزودن امکانات جدید و سفارشی‌سازی بر اساس نیازهای خاص هر سازمان را دارا می‌باشد.

 

با این نرم‌افزار تحت وب حقوق و دستمزد، سازمان‌ها می‌توانند فرآیندهای خود را بهینه کرده، هزینه‌ها را کاهش داده و بهره‌وری کارکنان را افزایش دهند و از اشتباهات ناشی از محاسبات دستی جلوگیری کنند.

 

امکانات نرم افزار:

 

افزودن به سبدخرید

 

توجه : اگر نمیتوانید ویدیو را مشاهده کنید ، فیلتر شکن را خاموش کنید و صفحه رو دوباره بارگذاری کنید

 

 

در صورت خرابی لینک با ۰۹۱۰۴۳۶۶۸۹۹ تماس بگیرید.

پشتیبانی با استفاده از نرم افزار AnyDesk

راهنمایی آنلاین در تلگرام با شماره ۰۹۱۰۴۳۶۶۸۹۹

آموزش تلفنی و آموزش و رفع ابهامات و اشکالات توسط برنامه نویس

برنامه نویس : سجاد اسدزاده

افزودن به سبدخرید
درباره این محصول نظر دهید !