سورس کد حسابداری فروشگاه آنلاین با Asp.net Mvc


یکی از مزایای استفاده از سیستم های تحت وب در دسترس بودن این سیستم ها در هر زمان و مکان است که کاربرمی تواند به آسانی کارهای خود را انجام دهد. یکی از سیستم هایی که وجود آن در هر فروشگاه ضروری است برنامه حسابداری فروشگاهی است. با توجه به نیاز روز، استفاده از سیستم های تحت وب به سرعت فراگیر شده اند و قطعا نرم سیستم حسابداری فروشگاه آنلاین هم از این امر مستثنی نیست. ما هم با توجه به مقتضیات زمان برنامه تحت وب حسابداری فروشگاهی را طراحی و توسعه داده ایم . این سیستم یکی از کاملترین برنامه های حسابداری فروشگاهی است که استفاده از آن بسیار ساده می باشد. هیچ پیچیدگی برای کاربر استفاده کننده از آن وجود ندارد. این برنامه قابل استفاده برای تمامی کسب و کار های فروشگاهی از قبیل فروشگاه های مواد غذایی، مصالح فروشی، سنگ فروشی، ابزارآلات و رنگ فروشی،پرده سرا،فروشگاه لوازم یدکی،لباس فروشی، سوپر مارکت، کامپیوتر و لپ تاپ فروشی، موبایل فروشی، فروشگاه لوازم خانگی، لوازم صوتی و تصویری و هر فروشگاه دیگری که کالاهای فیزیکی دارد می باشد. همچنین با اضافه شدن بخش دریافت محصول برای تعمیر و همچنین بخش فاکتور تعمیرات، این سورس برای استفاده در مراکزی که علاوه بر فروش کار تعمیرات نیز انجام می دهند بهینه شده است. همچنین در این نسخه بخش حساب های بانکی و حساب های مالی و بخش پرداخت حقوق و … نیز اضافه شده است. برای درک بهتر کاربران ما از نحوه استفاده از سورس فیلم آموزشی تهیه کرده ایم که از این لینک می توانید دانلود کنید. ما این سورس را با استفاده از Asp.Net Mvc Ajax ایجاد کرده ایم. یکی از نقاط برجسته پروژه استفاده از Ajax است که به سرعت اجرا پروژه کمک زیادی می کند و هیچ گونه بارگذاری صفحه وب اتفاق نمی افتد. در این پروژه از Razor استفاده نشده است و بیشتر کارها سمت کاربر با اسکریپت های Jquery انجام شده است و تا حد ممکن سعی شده است در قسمت هایی که به دیتابیس مرتبط بوده از دستورات Asp.Net Mvc استفاده شود.

 ویژگی های سورس حسابداری فروشگاهی آنلاین

سمت سرور (BackEnd)  : Asp.Net Mvc – Entity Framework

سمت کاربر(FrontEnd) : Html , Css , BootStrap , jquery , Ajax

 

بانک اطلاعاتی:  SQL SERVER

گزارش گیری و خروجی:  Stimulsoft

 

لیست امکانات سورس حسابداری فروشگاه آنلاین

ثبت اطلاعات فروشگاه

  • تعیین نام و مشخصات فروشگاه برای نمایش در سربرگ گزارشات
  • تعیین محدوده هشدار کمبود کالا
  • تعیین نوع استفاده(واحد تعمیرات داشته باشد یا نه)
  • تعیین واحد پول
  • تعین سال مالی(برای فیلتر اطلاعات بر اساس سال مالی)

بخش کاربر

  • ثبت کاربر پیشرفته با تعیین سطح دسترسی وسیع،
  • فرم درخواست نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به برنامه،
  • اعمال سطح دسترسی و محدودیت های مختلف به کاربران مختلف
  • امکان بازیابی کلمه عبور فراموش شده
  • رمزنگاری کلمه عبور

گروه بندی محصولات

  • ثبت گروه بندی به تعداد و انواع دلخواه در سطوح نامحدود برای محصولات
  • گروه بندی محصولات به صورت سلسله مراتبی و درختی

بخش محصولات

  • ثبت اطلاعات کامل محصولات
  • گزارش گیری از موجودی انبار همراه با نمایش موجودی اولیه، ورودی، خروجی و موجودی فعلی هر محصول
  • چاپ لیست محصولات در چند نوع مختلف
  • گزارش گردش کالا (کاردکس کالا)
  • افزایش محصولات از طریق فاکتور خرید،
  • کاهش محصولات از طریق فاکتور فروش،
  • نمایش محصولات و جست جو از طریق گروه بندی ، نام محصولات، تعداد و …
  • امکان ذخیره گزارشات در فرمت های مختلف
  • تولید و چاپ بارکد برای محصولات به صورت تکی و گروهی
  • نمایش و چاپ لیست محصولاتی که تعدادشان در حال اتمام است،
  • امکان مخفی سازی قیمت خرید محصولات برای کاربران عادی
  • تعیین قیمت فروش عمده برای کالاها
  • امکان تعیین تخفیف برای کالاهای مورد نظر (OFF)
  • چاپ اطلاعات کالا روی برچسب لیبلی (بارکد، قیمت و نام کالا)
  • و….

مشتریان(خریدار – تامین کننده)

  • ثبت اطلاعات مشتری ها
  • جست جوی به وسیله نام مشتری، کد مشتری، نوع مشتری
  • جست جوی بدهکاران و بستانکاران
  • گزارش دریافتی و پرداختی مشتری (اسناد مالی) در بازه های مختلف زمانی
  • چاپ لیست مشتریان
  • گزارش لیست بدهکاران و بستانکاران و چاپ آنها
  • پرداخت و دریافت بدهکاری و بستانکار از قبل مشتریان
  • چاپ گزارش مشتریان بر اساس نوع مشتریان
  • نمایش لیست خریدها و فروش های مشتری در بازه های مختلف زمانی
  • نمایش لیست پرداختی ها و دریافتی های مشتری در بازه های مختلف زمانی
  • امکان تعیین درصد تخفیف برای مشتریان ثابت

حساب های بانکی

  • تعریف حساب های بانکی

مدیریت حساب ها

  • تعریف و مدیریت تعداد نامحدود صندوق و حساب های مالی و بانکی
  • امکان گزارش گیری از تراکنش های هر صندوق/حساب
  • نمایش و بروزرسانی موجودی صندوق/حساب با هر تراکنش

مدیریت چک های بانکی

  • تعریف و مدیریت چک های دریافتی و پرداختی
  • گزارش گیری متنوع از چک ها بر اساس سررسید، شخص و…
  • امکان خرج چک ها
  • چاپ روی برگه چک

مدیریت اسناد حسابداری

  • تعریف و مدیریت اسناد دریافتی و پرداختی به تعداد نامحدود
  • صدور اسناد حسابداری برای هر تراکنش مالی
  • امکان ثبت تعداد نامحدود تراکنش نقد و چک برای هر سند مالی
  • گزارش گیری های متنوع از اسناد دریافتی و پرداختی
  • بروزرسانی خودکاری بدهکاری و بستانکاری اشخاص و همچنین حساب های بانکی با ثبت اسناد دریافتی و پرداختی

فاکتور خرید

  • ثبت فاکتور خرید با اطلاعات کامل فاکتور – مشتری – محصولات – مبالغ ،ارزش افزوده، خدمات و تخفیفات
  • افزایش تعداد محصول خریداری شده
  • چاپ فاکتور خرید،
  • صدور سند حسابداری برای مبلغ فاکتور
  • امکان پرداخت مبلغ فاکتور به صورت نسیه،
  • امکان ثبت چندیدن تراکنش نقدی و چک برای مبلغ فاکتور
  • نمایش و جست جوی فاکتورهای خرید بر اساس شماره فاکتور، مشتری، نوع پرداخت، فیلتر فاکتورهای بین تاریخ های دلخواه و ….
  • چاپ گزارش کلی از فاکتورها(تاریخ- شماره فاکتور- و هزینه ها و مبالغ و….)
  • انتخاب مشتری برای فاکتور به چهار روش مختلف
  • انتخاب کالا برای فاکتور به چهار روش مختلف
  • ویرایش فاکتور خرید
  • فاکتور برگشت کالا از خرید
  • صدور سند حسابداری برای مبلغ فاکتور برگشتی
  • گزارش گیری از فاکتورهای برگشتی مشابه بخش خرید کالا

پیش فاکتور فروش

  • ثبت پیش فاکتور فروش با اطلاعات کامل فاکتور – مشتری – محصولات – مبالغ ،ارزش افزوده، خدمات و تخفیفات
  • چاپ فاکتور پیش فاکتور فروش مشتری،
  • نمایش و جست جوی پیش فاکتورهای فروش بر اساس شماره فاکتور، مشتری، فیلتر فاکتورهای بین تاریخ های دلخواه و ….
  • چاپ گزارش کلی از فاکتورها(تاریخ- شماره فاکتور- و هزینه ها و مبالغ)،
  • انتخاب مشتری برای فاکتور به چهار روش مختلف
  • انتخاب کالا برای فاکتور به چهار روش مختلف
  • ویرایش پیش فاکتور فروش
  • تایید و تبدیل پیش فاکتور به فاکتور فروش و اعمال تاثیر در موجودی انبار و حساب کتاب مشتری
  • امکان مشاهده لحظه ای سود فاکتور

فاکتور فروش

  • ثبت فاکتور فروش با اطلاعات کامل فاکتور – مشتری – محصولات – مبالغ ،ارزش افزوده، خدمات و تخفیفات
  • کاهش تعداد محصول فروشی از تعداد موجودی کالا
  • چاپ فاکتور فروش مشتری در حالت رسمی و غیر رسمی،
  • صدور سند حسابداری برای مبلغ فاکتور
  • امکان پرداخت مبلغ فاکتور به صورت نسیه،
  • امکان ثبت چندیدن تراکنش نقدی و چک برای مبلغ فاکتور
  • نمایش و جست جوی فاکتورهای فروش بر اساس شماره فاکتور، مشتری، نوع پرداخت، فیلتر فاکتورهای بین تاریخ های دلخواه و ….
  • چاپ گزارش کلی از فاکتورها(تاریخ- شماره فاکتور- و هزینه ها و مبالغ)،
  • انتخاب مشتری برای فاکتور به چهار روش مختلف
  • انتخاب کالا برای فاکتور به چهار روش مختلف
  • ویرایش فاکتور فروش
  • فاکتور برگشت کالا از فروش
  • صدور سند حسابداری برای مبلغ فاکتور برگشتی
  • گزارش گیری از فاکتورهای برگشتی مشابه بخش فروش کالا
  • امکان مشاهده لحظه ای سود فاکتور
  • امکان مخفی سازی سود فاکتور برای کاربران عادی
  • امکان ثبت فاکتور فروش به صورت عمده و خرده
  • چاپ فاکتور فروش در سایزهای َA4- A5 و کاغذ ۸ سانتی رول( پرینتر حرارتی با برش خودکار)
  • عملکرد هوشمند با بارکد خوان

دریافت محصول برای تعمیر

  • ثبت اطلاعات کامل و محصول دریافی برای تعمیر
  • تهیه گزاش در چندین نوع
  • چاپ رسید دریافت محصول
  • چاپ بارکد برای محصول پذیرش شده
  • تغییر وضعیت محصول بعد از تعمیر

فاکتور تعمیرات

  • ثبت فاکتور تعمیر با اطلاعات کامل فاکتور – مشتری – محصولات – مبالغ ، خدمات و تخفیفات
  • کاهش تعداد محصول استفاده شده در تعمیرات از تعداد موجودی کالا
  • چاپ فاکتور تعمیر برای مشتری،
  • صدور سند حسابداری برای مبلغ فاکتور
  • امکان پرداخت مبلغ فاکتور به صورت نسیه،
  • امکان ثبت چندیدن تراکنش نقدی و چک برای مبلغ فاکتور
  • نمایش و جست جوی فاکتورهای تعمیر بر اساس شماره فاکتور، مشتری، نوع پرداخت، فیلتر فاکتورهای بین تاریخ های دلخواه و ….
  • چاپ گزارش کلی از فاکتورها(تاریخ- شماره فاکتور- و هزینه ها و مبالغ)،
  • انتخاب مشتری هم از لیست مشتری ها و هم از طریق جست جوی کد مشتری
  • انتخاب کالا هم از لیست کالاها و هم از طریق جست جوی کد کالا
  • ویرایش فاکتور تعمیرات

مدیریت هزینه ها و درآمد ها

  • تعریف و مدیریت انواع مختلف گروه بندی برای هزینه ها و درآمد ها
  • ثبت تعداد نامحدود هزینه و درآمد
  • گزارش گیری کامل از درآمد ها و هزینه
  • دریافت و پرداخت مبلغ هزینه و درآمد
  • صدور سند حسابداری برای هزینه و درآمد

سود و زیان

  • تهیه سود و زیان و چاپ گزارش عملکرد فروشگاه بین دو تاریخ

حقوق و پرسنل

  • تعریف مشاغل
  • گزارش مشاغل
  • تعریف پرسنل و انتصاب شغل به آنها
  • گزارش پرسنل
  • پرداخت حقوق
  • چاپ فیش حقوق
  • گزارش حقوق های پرداخت شده
  • ثبت سند پرداختی برای حقوق

سایر موارد

  • نمایش پیغام مربوط به سررسید چک ها، کمبود موجودی و… در لحظه ورود
  • دارای دفترچه تلفن
  • نمایش گزارش فروش و سود روزانه در صفحه اول
  • بخش تعریف شرکا و مدیریت هزینه های شرکا همراه با گزارش گیری

بخش چند شعبه ای

  • پنل مجزا برای مدیریت شعبه ها
  • تعریف کاربر برای مدیریت شعبه ها
  • تعریف شعبه های نامحدود و مدیریت شعبه ها
  • فرم ورود مخصوص هر شعبه
  • تفکیک اطلاعات هر شعبه در تمام بخش ها(انبار، مشتری، فاکتور ها، چک و….)

لینک دمو: http://www.ultracode.ir

مدیریت فروشگاه:

نام کاربری: sajjad         کلمه عبور: ۱۲۱۳۱۴

مدیریت مرکزی:

نام کاربری: admin        کلمه عبور: ۱۲۱۳۱۴

پشتیبانی، آموزش و راه اندازی رایگان

قیمت سورس کد کامل برای ایجاد تغییرات و… برای برنامه نویس ها: ۷ میلیون تومان

افزودن به سبدخرید

 

 

در صورت خرابی لینک با ۰۹۱۰۴۳۶۶۸۹۹ تماس بگیرید.

دارای سورس کامل ، تست شده و بدون خطا – دارای کدهای بسیار مفید و کاربردی

پشتیبانی با استفاده از نرم افزار Any Desk

پشتیبانی آنلاین در تلگرام با شماره ۰۹۱۰۴۳۶۶۸۹۹

https://telegram.me/unisoftwareImage result for telegram logo png

پشتیبانی تلفنی و آموزش و رفع ابهامات و اشکالات توسط برنامه نویس

برنامه نویس : سجاد اسدزاده

افزودن به سبدخرید
درباره این محصول نظر دهید !