سورس مدیریت رستوران و فست فود به زبان سی شارپ
سورس مدیریت رستوران و فست فود به زبان سی شارپ به عنوان برنامه ای برای ثبت و مدیریت مراحل سفارش غذا و همچنین مدیریت اطلاعات مالی مشتریان مانند بدهکاری و بستانکاری، پرداخت ها و دریافت های مالی اعم از وجه نقد و چک های بانکی ایجاد شده است. در این برنامه موارد مهمی مانند مدیریت خرید، مدیریت سفارشات شامل (ثبت اولیه سفارش، تبدیل به آماده تحویل و سپس تایید و تحویل به مشتری)، مدیریت بدهکاری و بستانکاری مشتریان، دریافت ها و پرداخت و تعریف کاربران و تعیین سطح دسترسی برای کاربران ، کنترل ورود و خروج پرسنل به محل کار و همچنین ارسال پیامک از طریق وب سرویس کار شده است. دیتابیس مورد استفاده در این پروژه نسخه LocalDB اسکیوال سرور است که علاوه بر حجم کم فایل نصبی، به اتچ کردن در سیستم مقصد نیز نیاز ندارد. همچنین گزارشات نیز از طریق استیمول سافت ریپورت پیاده سازی شده اند.
برای مشاهده ویدیو نحوه عملکرد و امکانات کلیک کنید
زبان برنامه نویسی : سی شارپ
بانک اطلاعاتی : SQL
لیست امکانات سورس مدیریت رستوران و فست فود به زبان سی شارپ
ثبت اطلاعات واحد
- تعیین نام و مشخصات واحد برای نمایش در سربرگ گزارشات
- تعیین واحد پول
- تنظیمات پنل پیامکی
بخش کاربر
- ثبت کاربر پیشرفته با تعیین سطح دسترسی وسیع،
- فرم درخواست نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به برنامه،
- اعمال سطح دسترسی و محدودیت های مختلف به کاربران مختلف
- امکان بازیابی کلمه عبور فراموش شده
بخش کالا
- ثبت اطلاعات کالاها
- گزارش گیری از لیست کالا
- امکان ذخیره گزارشات در فرمت های مختلف
بخش خرید
- ثبت فاکتور خرید با اطلاعات کامل فاکتور – مشتری – محصولات – مبالغ ،ارزش افزوده، خدمات و تخفیفات
- چاپ فاکتور خرید،
- پرداخت نقدی هزینه فاکتور،
- امکان پرداخت مبلغ فاکتور به صورت نسیه،
- پرداخت سندی(چک و .. ) مبلغ فاکتور
- نمایش و جست جوی فاکتورهای خرید بر اساس شماره فاکتور، مشتری، نوع پرداخت، فیلتر فاکتورهای بین تاریخ های دلخواه و ….
- چاپ گزارش کلی از فاکتورها(تاریخ- شماره فاکتور- و هزینه ها و مبالغ و….)
- انتخاب مشتری هم از لیست مشتری ها و هم از طریق جست جوی کد مشتری و نام مشتری
- انتخاب کالا هم از لیست کالاها و هم از طریق جست جوی کد کالا و نام کالا
- ویرایش فاکتور خرید
گروه بندی غذا و نوشیدنی
- ثبت گروه بندی به تعداد و انواع دلخواه در سه سطح غذا و نوشیدنی
بخش غذا و نوشیدنی (منو)
- ثبت اطلاعات کامل غذا و نوشیدنی
- گزارش گیری از لیست غذا و نوشیدنی
- نمایش لیست غذا و نوشیدنی و جست جو از طریق گروه بندی ، نام و …
- امکان ذخیره گزارشات در فرمت های مختلف
- تولید و چاپ بارکد برای غذا و نوشیدنی به صورت تکی و گروهی
- و…
مشتری ها
- ثبت اطلاعات مشتری ها
- جست جوی به وسیله نام مشتری، کد مشتری، نوع مشتری
- جست جوی بدهکاران و بستانکاران
- گزارش دریافتی و پرداختی مشتری در بازه های مختلف زمانی
- چاپ لیست مشتریان
- گزارش لیست بدهکاران و بستانکاران و چاپ آنها
- پرداخت و دریافت بدهکاری و بستانکار از قبل مشتریان
- چاپ گزارش مشتریان بر اساس نوع مشتریان
- نمایش لیست چک های دریافتی و پرداختی مشتری در بازه های مختلف زمانی
- نمایش لیست پرداختی ها و دریافتی های مشتری در بازه های مختلف زمانی
مدیریت سفارشات
- ثبت سفارش با اطلاعات کامل مشتری – غذا و نوشیدنی– مبالغ ،ارزش افزوده، خدمات و تخفیفات
- چاپ رسید سفارش مشتری،
- دریافت نقدی هزینه سفارش،
- امکان پرداخت مبلغ سفارشبه صورت نسیه،
- دریافت سندی(چک و .. ) بابت هزینه سفارش
- نمایش و جست جوی سفارشات فروش بر اساس شماره سفارش، وضعیت، مشتری، نوع پرداخت، فیلتر سفارشات بین تاریخ های دلخواه و ….
- چاپ گزارش کلی از سفارشات(تاریخ- شماره سفارش- و هزینه ها و مبالغ)،
- انتخاب مشتری هم از لیست مشتری ها و هم از طریق جست جوی کد مشتری
- انتخاب غذا و نوشیدنی به چهار روش
- ویرایش سفارشات
- تبدیل وضعیت سفارشات از در انتظار به آماده تحویل و سپس تایید سفارش و تحویل به مشتری
- رنگ بندی سفارشات بر اساس وضعیت سفارشات
حساب های مالی و بانکی
- تعریف حساب های بانکی
- تعرف حساب های مالی
پرداخت وجه نقد به مشتری ها
- ثبت اطلاعات مبالغ پرداختی،
- تهیه گزارش از مبالغ پرداختی به صورت دوره ای در تاریخ های دلخواه
دریافت وجه نقد از مشتری ها
- ثبت اطلاعات مبالغ واریزی،
- تهیه گزارش از مبالغ واریزی به صورت دوره ای در تاریخ های دلخواه
اسناد(چک ها و …)
- ثبت اسناد پرداختی و دریافتی (چک ها)
- وصول اسناد (چک ها)
- تهیه گزارش از اسناد (چک ها) دریافتی و پرداختی به صورت دوره ای در تاریخ های دلخواه
- چاپ اطلاعات چک ثبت شده بر روی برگه چک
حقوق و پرسنل
- تعریف مشاغل
- گزارش مشاغل
- تعریف پرسنل و انتصاب شغل به آنها
- گزارش پرسنل
- پرداخت حقوق
- چاپ فیش حقوق
- گزارش حقوق های پرداخت شده
سایر امکانات
- ارسال پیامک از طریق وب سرویس
- کنترل ورود و خروج پرسنل به محل کار
- دفترچه تلفن
- ماشین حساب
- پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات از دیتابیس
- دارای فایل نصبی بدون محدودیت
- امکان ذخیره گزارشات در فرمت های مختلف
در صورت خرابی لینک با ۰۹۱۰۴۳۶۶۸۹۹ تماس بگیرید.
تست شده و بدون خطا – دارای کدهای بسیار مفید و کاربردی
پشتیبانی با استفاده از نرم افزار AnyDesk
پشتیبانی آنلاین در تلگرام با شماره ۰۹۱۰۴۳۶۶۸۹۹
پشتیبانی تلفنی و آموزش و رفع ابهامات و اشکالات توسط برنامه نویس
برنامه نویس : وحید اسدزاده (مدیر سایت)
با سلام خدمت شما ، با تشکر از سایت خوبتون .
ببخشید شما آیکون هایی که درون نرم افزار هاتون استفاده می کنید از کجا تهیه می کنید ؟
سلام
از اینترنت
هر چی جست جو میکنید آخرش بنویسید png
مثلا shop icon png آیکن های فروشگاهی میاره
ممنون