سورس کد مدیریت سفارشات به زبان سی شارپ

نرم افزار مدیریت سفارشات به زبان سی شارپ

سورس کد مدیریت سفارشات به زبان سی شارپ

سورس کد مدیریت سفارشات به زبان سی شارپ به عنوان برنامه ای برای ثبت و مدیریت مراحل سفارش و همچنین مدیریت اطلاعات مالی مشتریان مانند بدهکاری و بستانکاری، پرداخت ها و دریافت های مالی اعم از وجه نقد و چک های بانکی ایجاد شده است. در این برنامه موارد مهمی مانند مدیریت سفارشات شامل (ثبت اولیه سفارش، تبدیل به آماده تحویل و سپس تایید و تحویل به مشتری)، مدیریت بدهکاری و بستانکاری مشتریان، دریافت ها و پرداخت و تعریف کاربران و تعیین سطح دسترسی برای کاربران و همچنین ارسال پیامک از طریق وب سرویس کار شده است. دیتابیس مورد استفاده در این پروژه نسخه LocalDB اسکیوال سرور است که علاوه بر حجم کم فایل نصبی، به اتچ کردن در سیستم مقصد نیز نیاز ندارد. همچنین گزارشات نیز از طریق استیمول سافت ریپورت پیاده سازی شده اند.

برای مشاهده ویدیو نحوه عملکرد و امکانات کلیک کنید

زبان برنامه نویسی : سی شارپ

بانک اطلاعاتی : SQL

لیست امکانات سورس کد مدیریت سفارشات به زبان سی شارپ

ثبت اطلاعات واحد

  • تعیین نام و مشخصات واحد برای نمایش در سربرگ گزارشات
  • تعیین واحد پول
  • تنظیمات پنل پیامکی

بخش کاربر

  • ثبت کاربر پیشرفته با تعیین سطح دسترسی وسیع،
  • فرم درخواست نام کاربری و کلمه عبور برای ورود به برنامه،
  • اعمال سطح دسترسی و محدودیت های مختلف به کاربران مختلف
  • امکان بازیابی کلمه عبور فراموش شده

گروه بندی کالا/ خدمات

  • ثبت گروه بندی به تعداد و انواع دلخواه در سه سطح برای کالا/ خدمات

بخش کالا/ خدمات

  • ثبت اطلاعات کامل کالا و خدمات
  • گزارش گیری از لیست کالا و خدمات
  • نمایش لیست کالا و خدمات و جست جو از طریق گروه بندی ، نام و …
  • امکان ذخیره گزارشات در فرمت های مختلف
  • تولید و چاپ بارکد برای کالا/ خدمات به صورت تکی و گروهی
  • و…

مشتری ها

  • ثبت اطلاعات مشتری ها
  • جست جوی به وسیله نام مشتری، کد مشتری، نوع مشتری
  • جست جوی بدهکاران و بستانکاران
  • گزارش دریافتی و پرداختی مشتری در بازه های مختلف زمانی
  • چاپ لیست مشتریان
  • گزارش لیست بدهکاران و بستانکاران و چاپ آنها
  • پرداخت و دریافت بدهکاری و بستانکار از قبل مشتریان
  • چاپ گزارش مشتریان بر اساس نوع مشتریان
  • نمایش لیست چک های دریافتی و پرداختی مشتری در بازه های مختلف زمانی
  • نمایش لیست پرداختی ها و دریافتی های مشتری در بازه های مختلف زمانی

مدیریت سفارشات

  • ثبت سفارش با اطلاعات کامل  مشتری – کالا/ خدمات– مبالغ ،ارزش افزوده، خدمات و تخفیفات
  • چاپ رسید سفارش مشتری،
  • دریافت نقدی هزینه سفارش،
  • امکان پرداخت مبلغ سفارشبه صورت نسیه،
  • دریافت سندی(چک و .. ) بابت هزینه سفارش
  • نمایش و جست جوی سفارشات فروش بر اساس شماره سفارش، وضعیت، مشتری، نوع پرداخت، فیلتر سفارشات بین تاریخ های دلخواه و ….
  • چاپ گزارش کلی از سفارشات(تاریخ- شماره سفارش- و هزینه ها و مبالغ)،
  • انتخاب مشتری هم از لیست مشتری ها و هم از طریق جست جوی کد مشتری
  • انتخاب کالا/ خدمات هم از لیست و هم از طریق جست جو
  • ویرایش سفارشات
  • تبدیل وضعیت سفارشات از در انتظار به آماده تحویل و سپس تایید سفارش و تحویل به مشتری
  • رنگ بندی سفارشات بر اساس وضعیت سفارشات

حساب های مالی و بانکی

  • تعریف حساب های بانکی
  • تعرف حساب های مالی

پرداخت وجه نقد به مشتری ها

  • ثبت اطلاعات مبالغ پرداختی،
  • تهیه گزارش از مبالغ پرداختی به صورت دوره ای در تاریخ های دلخواه

دریافت وجه نقد از مشتری ها

  • ثبت اطلاعات مبالغ واریزی،
  • تهیه گزارش از مبالغ واریزی به صورت دوره ای در تاریخ های دلخواه

اسناد(چک ها و …)

  • ثبت اسناد پرداختی و دریافتی (چک ها)
  • وصول اسناد (چک ها)
  • تهیه گزارش از اسناد (چک ها) دریافتی و پرداختی به صورت دوره ای در تاریخ های دلخواه
  • چاپ اطلاعات چک ثبت شده بر روی برگه چک

سایر امکانات

  • ارسال پیامک از طریق وب سرویس
  • دفترچه تلفن
  • ماشین حساب
  • پشتیبان گیری و بازیابی اطلاعات از دیتابیس
  • دارای فایل نصبی بدون محدودیت
  • امکان ذخیره گزارشات در فرمت های مختلف

 

افزودن به سبدخرید

 

 

در صورت خرابی لینک با ۰۹۱۰۴۳۶۶۸۹۹ تماس بگیرید.

تست شده و بدون خطا – دارای کدهای بسیار مفید و کاربردی

پشتیبانی با استفاده از نرم افزار AnyDesk

پشتیبانی آنلاین در تلگرام با شماره ۰۹۱۰۴۳۶۶۸۹۹

پشتیبانی تلفنی و آموزش و رفع ابهامات و اشکالات توسط برنامه نویس

برنامه نویس : وحید اسدزاده (مدیر سایت)

افزودن به سبدخرید
درباره این محصول نظر دهید !